Pytania pacjentów

Sprawdź jakie pytania mają nasi pacjenci

w zakresie pomocy psychiatrycznej w Gliwicach:

Problemy na tle psychologicznym należą do grupy schorzeń, w których niezwykle ciężko o wyleczenie bez pomocy specjalistów. Osoba cierpiąca z powodu depresji lub manii potrzebuje odpowiedniej opieki oraz specjalistycznego programu leczenia. W innym przypadku zły stan zdrowia będzie się cały czas pogarszał, a to może skutkować naprawdę poważnymi konsekwencjami.
Pamiętaj, że lekarz psychiatra, jak każdy inny lekarz zaproponuje Tobie, zgodnie ze swoją profesjonalną wiedzą, najlepszą metodę leczenia, do niczego nie będzie Cię nakłaniał, od Ciebie będzie zależało czy podejmiesz zalecenia czy nie.
Nasza poradnia psychiatryczna znajdująca się w mieście Gliwice, niesie pomoc osobom, które nie radzą sobie z własnymi problemami o podłożu psychologicznym. W takich przypadkach trzeba niezwłocznie skontaktować się ze specjalistą. Pomagamy osobom z Gliwic i okolicznych miejscowości.
Dbamy o szczegółową diagnozę. Dokładne badanie pacjenta pomaga w trafniejszym doborze metody i właściwym zaplanowaniu całego procesu leczenia. Zależy nam nie tylko na zaleczeniu objawów, ale przede wszystkim na pomocy w całkowitym wyleczeniu Twoich trudności, aby objawy nie nawracały i nie utrudniały życia Tobie i Twoim bliskim.

Podczas badania lekarz psychiatra określa, czy złe samopoczucie psychiczne nie jest wynikiem chorób ogólnych; w razie potrzeby kieruje na dodatkowe badania lub konsultacje. Jest to szczególnie ważne w sytuacji, gdy zaburzenia psychiczne wystąpiły pierwszy raz w życiu. Jeśli psychiatra stwierdzi objawy depresji, zaburzeń lękowych, psychotycznych, zaburzeń snu czy innych problemów zdrowia psychicznego, wspólnie z pacjentem ustala dalsze postępowanie, zaleca leczenie farmakologiczne i/lub odpowiednio dobraną psychoterapię.